برپایی اردوهای تیم ملی کاراته در قزوین
نوشته شده توسط : احسانی
دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد
برپایی اردوهای تیم ملی کاراته در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته قزوین از برپایی اردوهای تیم ملی کاراته در اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی قزوین خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی اردوهای تیم ملی کاراته در قزوین

 

محمدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون کاراته، اردیبهشت ماه امسال قزوین میزبان اردوهای تیم ملی کاراته کشور است.

وی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با اعضای هیئت رئیسه کاراته استان قزوین داشتیم، عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال جاری به ویژه میزبانی اردوهای تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیئت کاراته قزوین در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه به میزبانی قزوین خبر داد و گفت: تدارکات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در قزوین مهیا شده و امیدواریم میزبان شایسته‌ای در این مسابقات و در حد نام قزوین باشیم.

داوری اعزام تیم استان قزوین به مسابقات بین‌المللی ترکیه را از دیگر برنامه‌های سال 91 هیئت کاراته قزوین برشمرد و گفت: تیم استان قزوین تمریناتش را شروع کرده است و آمادگی خوبی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی ترکیه دارد و این آمادگی تیم باعث امیدواری برای کسب نتایج مطلوب برای کاراته قزوین در مسابقات بین‌المللی است.

وی وضعیت پنج کاراته‌کای استان قزوینی در اردو تیم ملی را مطلوب دانست و افزود: رقابت‌ها در اردوی تیم ملی بسیار سنگین است و ملی پوشان نزدیک به یکدیگر حرکت می‌کنند و این مهم اوج حساسیت در این عرصه را نشان می‌دهد.

دبیر هیئت کاراته قزوین خاطر نشان کرد: در رده بزرگسالان، بهمن عسگری از شانس بالایی برای عضویت در تیم ملی برخوردار است و همچنین پیش‌بینی می‌شود در رده امیدها نیز یک نماینده از قزوین به عضویت تیم ملی درآید.

داوری در پایان تأکید کرد: هیئت کاراته قزوین برای سال 91 صدها برنامه در نظر دارد که در مجمع عمومی برنامه‌ها معرفی می‌شوند. 

 





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: